Primary Advertiser

יוזמה חדשה: אמנים יופיעו בפני חולי קורונה במלוניות וישיבות סגורות

בשיתוף מפעל הפיס

11.10.2020 / 11:05

מפעל הפיס, מרכז השלטון המקומי ומרכז המועצות האזוריות יצאו ביוזמה, שתספק תרבות והנאה לחולים ותעסוקה לאמנים. יו"ר מפעל הפיס אביגדור יצחקי: "עם קבלת הפנייה לסיוע בשיפור המוראל, נרתמנו מיד למשימה"

דני רובס מפעל הפיס מלון קרלטון נהריה. דניאל מאור,
דני רובס בהופעה במלון קרלטון בנהריה/דניאל מאור

המאבק בקורונה ובהשפעותיה בישראל נמשך במלוא המרץ וכעת, מפעל הפיס, מרכז השלטון המקומי ומרכז המועצות האזוריות יוצאים יחד ביוזמה חדשה ומהנה: שורה של אמנים יגיעו להופיע ולשמח חולי קורונה, אשר שוהים כתוצאה מהמצב במלוניות ובישיבות סגורות.

המהלך התאפשר לאחר שמועצת התרבות של מפעל הפיס אישרה הקצאה של כ-300 אלף ש"ח לטובת קיום מופעי תרבות בשבועיים הקרובים במלונות קורונה וישיבות סגורות בכל רחבי ישראל. מנהלת אגף התרבות במפעל הפיס, דולין מלניק, אמרה כי במיזם ייקחו חלק אמנים מהשורה הראשונה, דוגמת הצמד גיא ויהל, דנה ברגר, דני רובס ואחרים, כאשר לדבריה, מפעל הפיס רואה חשיבות גדולה בקיום ההופעות עבור החולים, כמו גם במתן סיוע לאמנים בתקופה לא פשוטה זו.

פיקוד העורף, האחראי על ניהול פעילות מלונות הקורונה, ידאג לקיום המופעים בהתאם לתקנות ומפעל הפיס יפיק אותם ויהיה אחראי על שיבוץ האמנים, כאשר מופעי המוזיקה ייבחרו מבין מאגר המופעים של "בימות פיס", כולל מופעים המותאמים לאוכלוסייה חרדית וערבית.

יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי, אמר: "עם קבלת הפנייה לסיוע בשיפור המוראל של החולים המתאכסנים במלונות הקורונה ובישיבות הסגורות נרתמנו באופן מיידי למשימה. מופעים יתקיימו בשבועות הקרובים וישמחו את השוהים במלונות ובישיבות, המתמודדים עם המחלה. מופעי התרבות שיתקיימו במלונות יבחרו מתוך מאגר המופעים של פרויקט 'בימות פיס', על מנת להמשיך ולתמוך באמני ישראל הנאבקים על פרנסתם בימים אלו".

יסמין גודר: "כולם חושבים שרקדן חייב להיות צעיר. אני בת 47 ועדיין מופיעה. הגוף הוא הכלי שלנו"

לאתר מועצת הפיס לתרבות ואמנות

לעמוד הפייסבוק של מועצת הפיס לתרבות ואמנות

גיא ויהל מפעל הפיס מלונית הרלינגטון אשקלון. אור הראל,
גיא ויהל בהופע בהרלינגטון אשקלון/אור הראל

מועצת הפיס לתרבות ולאמנות תומכת ומסייעת ליוצרים ואמנים ומעודדת יצירה אמנותית המונגשת לקהלים וקבוצות שונות ומגוונות.
תכנית מועצת הפיס לתרבות ואמנות דינמית ומשתנה, ומאפשרת למגוון רחב ביותר של אמנים להביע את עצמם ולצמוח בתחומי:
אמנויות הבמה אמנות ועיצוב ספרות קולנוע טלוויזיה וניו מדיה ואמנות בקהילה
מפעל הפיס פועל למען קידום התרבות והאמנות בישראל. בואו להכיר >>

בשיתוף מפעל הפיס
  • עוד באותו נושא:
  • מפעל הפיס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully