Primary Advertiser

300 אמנים, מאות מופעי רחוב: פרויקט תרבות פיס ברחוב יצא לדרך

בשיתוף מפעל הפיס

10.9.2020 / 11:17

הפרויקט יציג השנה, תוך הקפדה מלאה על הנחיות משרד הבריאות, הופעות מהנות שייערכו ביותר מ-100 רשויות שונות בכל רחבי הארץ. "הציבור נהנה והאמנים עובדים בתקופה הלא פשוטה הזו", אמר מנכ"ל מפעל הפיס, בני דרייפוס. צפו באירוע שנערך ברמלה

בווידיאו: פרויקט בימות פיס הגיע לרמלה/צילום: אבי כהן עריכה: דפי מקל

פרויקט תרבות פיס ברחוב של מפעל הפיס יצא לדרך לאחרונה, כאשר הכל כמובן נעשה במתכונת מעט שונה מהרגיל, לאור המצב והנחיות משרד הבריאות.

תוך הקפדה על ההנחיות, יופיעו למעלה מ-300 אמנים ישראלים ביותר מ-100 רשויות שונות ברחבי הארץ, במגוון מופעי רחוב שונים ומהנים. מנכ"ל מפעל הפיס, בני דרייפוס, הגיע לביקור בהופעה שנערכה ברמלה וסיפר: "זה בהמשך למיזם הקודם שעשינו, עם רשות הטבע והגנים. אנחנו משיקים עכשיו מאות מופעי רחוב והאמנים יוכלו לתת מכישרונם לציבור הרחב".

דרייפוס הוסיף: "לאור המצב והתקופה, מפעל הפיס משנה את היעדים והתכניות שלו, עוזר לאמנים ומביא תרבות למשפחות הצעירות. כך גם הציבור ייהנה וגם האמנים יוכלו לעבוד בתקופה לא פשוטה זו".

אל הביקור הצטרף גם ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, שאמר: "אנחנו עושים עם מפעל הפיס פעילות למען הצעירים שלנו. החיבור בין עיריית רמלה, וכל העיריות בארץ, לבין מפעל הפיס הוא מדהים. אני חייב להגיד להם תודה גדולה".

לאורך יום ההופעות ברמלה התקיימו שלושה מופעים של אמנים שונים: ג'ודי אנטבי (אמנית לופר), תומר הראל (מתופף) ושחר שאקאלאקה (להטוטן/ליצן), שקרא: "תפתחו את התרבות. לא רק את המופעים הגדולים של האמפי. גם מופעים קטנים כמו זה, כמו היוזמות של מפעל הפיס. אנשים צריכים את זה. זה קטן, נחמד ואפשר להנגיש את זה עם כללי הבטיחות המתאימים".

מועצת הפיס לתרבות ולאמנות תומכת ומסייעת ליוצרים ואמנים ומעודדת יצירה אמנותית המונגשת לקהלים וקבוצות שונות ומגוונות.
תכנית מועצת הפיס לתרבות ואמנות דינמית ומשתנה, ומאפשרת למגוון רחב ביותר של אמנים להביע את עצמם ולצמוח בתחומי:
אמנויות הבמה אמנות ועיצוב ספרות קולנוע טלוויזיה וניו מדיה ואמנות בקהילה
מפעל הפיס פועל למען קידום התרבות והאמנות בישראל. בואו להכיר >>

בשיתוף מפעל הפיס
  • עוד באותו נושא:
  • מפעל הפיס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully