Primary Advertiser

מאביב גפן ועד אודיה: הזמרים הכי גדולים בישראל מגיעים עד אליכם

בשיתוף מפעל הפיס

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 12:54

"בימות פיס", פרויקט הדגל של מפעל הפיס בשיתוף הרשויות המקומיות כולל חצי שנה של הופעות עם מיטב האמנים והיוצרים בישראל בכ-220 רשויות ברחבי הארץ. כל הפרטים

שלום חנוך, אביב גפן. מעוז מאמן,
עם יריית הפתיחה יצאו לדרך כ-220 מופעים. שלום חנוך ואביב גפן/מעוז מאמן

"בימות פיס", פרויקט הדגל בתחום המוזיקה של מפעל הפיס, שיצא לדרך ביוני האחרון ויימשך עד דצמבר, יכלול כ-220 מופעים של מיטב הזמרים הישראלים בכל רחבי הארץ. המופעים יהיו פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום, או בעלות סמלית של עד 50 ₪.

הפרויקט מאפשר לתושבי הרשויות המקומיות בכל רחבי הארץ ליהנות מהופעות חיות של מיטב האמנים בישראל, במגוון הסגנונות והז'אנרים. מדובר בפעילות שמתקיימות זו השנה ה-14 ומטרתה להנגיש מופעי תרבות איכותיים לתושבי הרשויות המקומיות ולהעשיר את ההיצע התרבותי על כל גווניו לתושבי הרשויות, בדגש על ערי ותושבי הפריפריה החברתית והגאוגרפית בישראל, כל זאת במחיר שווה לכל כיס.

אודיה. רפאל פרץ,
גם היא תהיה שם. אודיה/רפאל פרץ
בניה ברבי. עופרי שחק,
"אחד המיזמים המרגשים". בניה ברבי בהופעה/עופרי שחק

יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי: "'בימות פיס' הוא אחד המיזמים המרגשים, המשמחים והחגיגיים ביותר שמוביל מפעל הפיס בתחום התרבות והאמנות, יחד עם הרשויות המקומיות. במסגרת המיזם, אנחנו מציעים לכלל תושבי הרשויות המקומיות ברחבי הארץ, מופעי תרבות ומוזיקה במחיר שווה לכל כיס. מהות המיזם היא לאפשר לקהל הרחב להנות ממופעי תרבות של זמרים ויוצרים, מהשורה הראשונה בישראל, וליהנות מחוויה תרבותית, מעשירה ומהנה - ללא עלות או בעלות סמלית בלבד".

בימות פיס מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים שמפעל הפיס יוזם ומוביל לקידום תרבות ואמנות ברשויות מקומיות ברחבי הארץ, בהן: פרויקט "למעלה" - ציורי קיר ענקיים של אמנים במבנים במרחב הציבורי, פסטיבל "נושמים תרבות" שמתקיים בחוה"מ פסח ובסוכות, מיזם סרט נע שמגיע לערים בכל רחבי הארץ, פרויקט קולנוע מקומי DCP שמקרין סרטים נבחרים, סדנאות מעשירות בקהילה בתחומי האמנויות ועוד.

לפרטים נוספים וצפייה בלוח האירועים המלא>>

מועצת הפיס לתרבות ולאמנות תומכת ומסייעת ליוצרים ואמנים ומעודדת יצירה אמנותית המונגשת לקהלים וקבוצות שונות ומגוונות.
תכנית מועצת הפיס לתרבות ואמנות דינמית ומשתנה, ומאפשרת למגוון רחב ביותר של אמנים להביע את עצמם ולצמוח בתחומי:
אמנויות הבמה אמנות ועיצוב ספרות קולנוע טלוויזיה וניו מדיה ואמנות בקהילה
מפעל הפיס פועל למען קידום התרבות והאמנות בישראל. בואו להכיר >>

בשיתוף מפעל הפיס
  • עוד באותו נושא:
  • מפעל הפיס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully