Primary Advertiser

"צריכים את הקהל. מספיק עם זה כבר": עילי בוטנר וילדי החוץ חוששים מקיפאון

בשיתוף מפעל הפיס

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 17:45

צפו: הזמר וההרכב שלו, ילדי החוץ, הופיעו באירוע בימות פיס בנתניה והתרגשו: "אנחנו פוגשים אנשים מדהימים בכל הארץ ומגלים שאוהבים אותנו". ואיך הם הרגישו אחרי שנה וחצי בלי הבמות?

בווידיאו: עילי בוטנר וילדי החוץ במופע בימות פיס/עריכה: אדר איילון

אחרי שנה קשה ומאתגרת, התרבות חזרה לחיינו לאחרונה ובמסגרתה נפתחו בנתניה אירועי הקיץ עם הופעה נהדרת של עילי בוטנר וילדי החוץ, במסגרת פרויקט בימות פיס של מפעל הפיס. הפרויקט המיוחד מנגיש את מיטב המוזיקאים בישראל לכל פינה ברחבי הארץ כבר למעלה מעשור, ללא עלות או במחיר כרטיס כניסה סמלי.

מאחורי הקלעים של ההופעה, בוטנר הנרגש אמר: "זה מפעל מדהים. אנחנו לוקחים חלק בבימות פיס כבר כמה שנים וזה נותן לנו הזדמנות לטייל בכל הארץ. אנחנו מגיעים למקומות שבלי הפרויקט אולי לא היינו מגיעים אליהם, פוגשים אנשים מדהימים ומגלים שאוהבים אותנו".

על ההופעה הוא סיפר: "אנחנו שרים שירים מכל השנים, דברים שכתבתי לאחרים, שהופיעו באלבומים שלי וכאלה מהאלבום של ההרכב שלנו. ההרכב קיים כבר עשר שנים ומקליט ומופיע בכל הארץ וזה לא מובן מאליו בתחום שלנו. זה כיף גדול".

אוהד שרגאי, אחד מחבריו ההרכב, סיפר: "במשך שנה וחצי לא הופענו על במות והרגשתי שלקחו לי איבר מהגוף, שאני חצי בן אדם. אנחנו לא רוצים לחזור שוב הביתה. מספיק עם זה! איך כתב משורר דגול בשם עילי בוטנר? 'מאחל חיים טובים, חיים פשוטים, שרק נהיה מאושרים'". חבר ההרכב תום גפן הוסיף: "להופיע על במה זו אנרגיה שאין לי מילים להסביר אותה. ראינו איך החיים שלנו בלי זה ואני סומך עכשיו על המדע שיהיה בסדר. קודם כל - הכי חשוב שכולם יהיו בריאים".

מנכ"ל עמותת היכל התרבות של נתניה, בני אפרים, אמר על האירוע: "אנחנו גאים ושמחים להיות כאן, באחד המקומות הכי יפים בארץ, עם אחת ההופעות הכי טובות שיש. מפעל הפיס נכנס לנישה מדהימה ותומך בפרויקט הזה ובקבוצות תיאטרון, ספרות ועוד. הוא מספק את הערך המוסף שאנשי התרבות בפרט והתושבים בכלל זקוקים לו".

מועצת הפיס לתרבות ולאמנות תומכת ומסייעת ליוצרים ואמנים ומעודדת יצירה אמנותית המונגשת לקהלים וקבוצות שונות ומגוונות.
תכנית מועצת הפיס לתרבות ואמנות דינמית ומשתנה, ומאפשרת למגוון רחב ביותר של אמנים להביע את עצמם ולצמוח בתחומי:
אמנויות הבמה אמנות ועיצוב ספרות קולנוע טלוויזיה וניו מדיה ואמנות בקהילה
מפעל הפיס פועל למען קידום התרבות והאמנות בישראל. בואו להכיר >>

בשיתוף מפעל הפיס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully