Primary Advertiser

"לא ידעתי במה אני טובה. למזלי, מורה כמוך הגיעה וראתה בי את האור"

בשיתוף מפעל הפיס

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 11:46

צפו: הזמרת נרקיס נפגשה עם פנינה, המחנכת שלה מהיסודי. יחד הן נזכרו ביום בו היא יצאה לתפוס טרמפים להרפתקה במקום לחזור הביתה, ובקליפ על גוש קטיף שהותיר את המנהל נרגש: "כמה פעמים ישבתי בחדר שלו והוא גער בי..."

בווידיאו: הזמרת נרקיס במפגש עם מורתה מהיסודי, פנינה/עריכה: דפי מקל

"אני תמיד אומרת שלכל אדם יש ייעוד בחיים. בזמן שהייתי בבית הספר, לא ידעתי במה אני טובה, אבל הייעוד, מה שבאת לעשות בעולם הזה, תמיד שמור לך. למזלי, הגיעה מורה כמוך, שראתה בי את האור".

המפגש בין הזמרת נרקיס למחנכת שלה בכיתה ד' וה', פנינה פרקש, היה מרגש במיוחד. אחרי שלא התראו המון שנים, השתיים נפגשו במסגרת מיזם "המורה שלי" של מפעל הפיס, מיזם מיוחד שמחזיר את האמנים האהובים עלינו לתחילת הדרך שלהם, כדי לבדוק איתם ועם האנשים שטיפחו אותם איך בעצם נולד אמן מצליח ומאיפה הכל החל.

נרקיס המורה פנינה - מפעל הפיס. מפעל הפיס, צילום מסך
ליוותה אותה בתחילת הדרך. נרקיס עם המחנכת פנינה/צילום מסך, מפעל הפיס

נרקיס הסבירה שבחרה דווקא בפנינה בזכות זיכרון חיובי ממנה והמחנכת הסבירה: "אנחנו המורים לא זוכרים את התלמידים לפי הציונים שלהם, אלא לפי אירוע מסוים והאופי של כל תלמיד".

יחד, הן נזכרו בסיפור מעניין שקרה לנרקיס: "יום אחד אימא שלך התקשרה ושאלה איפה את, כי לא חזרת הביתה", סיפרה פנינה. "בסוף התברר שאת וחברה קראתן ספר הרפתקאות, ורציתן לעשות מה שהם עשו". אז נרקיס והחברה ארזו תיק, חיכו שההסעות ילכו לדרכן ויצאו מבית הספר בתקווה לעצור טרמפ ולצאת למסע ההרפתקאות שלהן: "התייבשנו שם, עד שהבנו שהמבצע הזה כבר לא ייצא לפועל".

לשאלתה של פנינה על השנה האחרונה ענתה נרקיס כי היא הצליחה לעבוד למרות המצב, הופיעה בזום ובהופעות אינטימיות ואפילו הוציא אלבום בשם "עולם חדש": "התחלתי לכתוב בעקבות תהליכים רגשיים עמוקים שעברתי והבנתי שאם אני מסכימה להיחשף, אחרים אומרים לי שהם מרגישים כמוני". כך למשל, כאשר הוציאה קליפ על גוש קטיף, מנהל בית הספר שלח לאביה הודעה בה סיפר שהוא ואשתו עוקבים אחריה וגאים בה: "כמה פעמים ישבתי בחדר שלו והוא גער בי...", היא נזכרה בחיוך.

לאתר מועצת הפיס לתרבות ואמנות

לעמוד הפייסבוק של מועצת הפיס לתרבות ואמנות

מועצת הפיס לתרבות ולאמנות תומכת ומסייעת ליוצרים ואמנים ומעודדת יצירה אמנותית המונגשת לקהלים וקבוצות שונות ומגוונות.
תכנית מועצת הפיס לתרבות ואמנות דינמית ומשתנה, ומאפשרת למגוון רחב ביותר של אמנים להביע את עצמם ולצמוח בתחומי:
אמנויות הבמה אמנות ועיצוב ספרות קולנוע טלוויזיה וניו מדיה ואמנות בקהילה
מפעל הפיס פועל למען קידום התרבות והאמנות בישראל. בואו להכיר >>

בשיתוף מפעל הפיס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully