Primary Advertiser

הישראלית שמלבישה את ביונסה: "הבגדים שלי הם חגיגה"

בשיתוף מפעל הפיס

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 17:41

שחר אבנט כבר סיפקה לכוכבת האמריקאית חמש שמלות ולא מפסיקה להלביש את הסלבס ברחבי העולם: "המוטו של המותג הוא 'Love Yourself' ואני מאמינה באהבה עצמית". ומה החלום הגדול הבא שלה?

בווידיאו: שחר אבנט, המעצבת הישראלית שמלבישה את ביונסה/עריכה: דפי מקל

לשחר אבנט היה חלום: "לפתוח עסק ולהלביש כוכבות". באופן מדהים, החלום הזה גם התגשם במלואו: "הסטייליסטית של ביונסה פנתה אליי ומאז כבר הלבשתי את ביונסה חמש פעמים ואני מלבישה הרבה כוכבות ברחבי העולם".

כיום אבנט, בוגרת חממת מפעל הפיס לאופנה, היא בעלת מותג מצליח, עליו היא מספרת: "המוטו של המותג הוא 'Love Yourself' ואני מאמינה באהבה עצמית. כשנשים עומדות מול המראה, עדיף שתהיה חמלה, אהבה ושמחה. לא ביקורת. הבגדים שלי, בהוויתם, הם חגיגה ואם אישה נכנסת עם שמלה שלי לחדר - יסתכלו עליה. זה עניין של אופי, או שזה מתאים לך, או שלא".

חממת מפעל הפיס לאופנה, מספרת אבנט, "הפכה את הכל לאפשרי. העיסוק הזה דורש המון כסף, ידע והנחיה ולשמחתי ומזלי, השתתפתי בחממה וקיבלתי סכום יפה מאוד לתחילת הדרך. בלעדיו, מי יודע אם כל זה בכלל היה קורה".

"אני חושבת שהעיצובים שלי מאוד נשיים, ומלווים את הגוף הנשי. הם הולכים עם התווים, הקימורים והנפחים של הגוף ולא מנסים לשנות אותו", היא מעידה. "דרך האמנות שאני עושה, הנשיות שלי באה לידי ביטוי".

לסיום, לשחר יש גם מסר חשוב: "אני רוצה לבקש מכל נשות העולם שביום הזה יעשו ניסיון קטן ויתלבשו בצורה שמספרת משהו על מי שהן, ולא על מי שמצפים מהן להיות. תשאלו את עצמכן - מי אני רוצה להיות היום? וככה תתלבשו".

מועצת הפיס לתרבות ולאמנות תומכת ומסייעת ליוצרים ואמנים ומעודדת יצירה אמנותית המונגשת לקהלים וקבוצות שונות ומגוונות.
תכנית מועצת הפיס לתרבות ואמנות דינמית ומשתנה, ומאפשרת למגוון רחב ביותר של אמנים להביע את עצמם ולצמוח בתחומי:
אמנויות הבמה אמנות ועיצוב ספרות קולנוע טלוויזיה וניו מדיה ואמנות בקהילה
מפעל הפיס פועל למען קידום התרבות והאמנות בישראל. בואו להכיר >>

בשיתוף מפעל הפיס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully