Primary Advertiser

"מאחורי הקלעים": צפו באתי אנקרי מסבירה איך מפתחים יצירה

בשיתוף מפעל הפיס, בשיתוף מפעל הפיס

28.7.2020 / 9:47

צפו: הזמרת והיוצרת הוותיקה והאהובה מעבירה לכם שיעור מיוחד בן כ-10 דקות בלבד על הדרך בה יש לגשת ליצירה ושלושת החלקים שעוזרים להתקדם הלאה: רצון, מקום וזמן. אל תחמיצו

בווידיאו: מאחורי הקלעים עם אתי אנקרי/מפעל הפיס

אתי אנקרי היא אחת היוצרות הוותיקות והמוערכות בישראל. היא נולדה בלוד והפריצה שלה למרכז הבמה בעולם המוזיקה המקומי הגיעה בראשית שנות ה-90, בזכות אלבום הבכורה "רואה לך בעיניים", שהגיעה למעמד של אלבום זהב.

אנקרי הוכתרה כזמרת השנה של ישראל הן ב-1991 והן ב-1993, אז הוציאה את אלבומה השני והמוצלח אף הוא, "קראת לי אסתר". בעשורים האחרונים היא לא הפסיקה ליצור, ואף השתתפה במספר סרטים וסדרות טלוויזיה ובראשן, "שבתות וחגים" ששודרה בין 1999 ל-2001.

בסדנת "מאחורי הקלעים" שלה, בשיתוף מפעל הפיס, אנקרי מסבירה בעזרת שיעור קצר ומרתק בן כ-10 דקות כיצד היוצר צריך לגשת ליצירה על מנת לאפשר לה להתפתח. כל מי שיצר משהו בחייו נתקל בשלב כזה או אחר במחסומים, ואנקרי מציגה את שלושת החלקים המהותיים שמסייעים לה להתגבר, להתקדם ולהמשיך הלאה: הרצון, המקום והזמן.

מועצת הפיס לתרבות ולאמנות תורמת במהלך השנה לקידום כשרונות בתחומי האמנות השונים ומפעל הפיס יוזם ללא הרף פרויקטים לקידום היצירה בישראל ומעניק פרסים ליוצרים ואמנים.

מועצת הפיס לתרבות ולאמנות תומכת ומסייעת ליוצרים ואמנים ומעודדת יצירה אמנותית המונגשת לקהלים וקבוצות שונות ומגוונות.
תכנית מועצת הפיס לתרבות ואמנות דינמית ומשתנה, ומאפשרת למגוון רחב ביותר של אמנים להביע את עצמם ולצמוח בתחומי:
אמנויות הבמה אמנות ועיצוב ספרות קולנוע טלוויזיה וניו מדיה ואמנות בקהילה
מפעל הפיס פועל למען קידום התרבות והאמנות בישראל. בואו להכיר >>

בשיתוף מפעל הפיס, בשיתוף מפעל הפיס
  • עוד באותו נושא:
  • אתי אנקרי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully