Primary Advertiser

מהמפורסמים בעולם: התערוכה של ג'ף קונס בתל אביב נפתחה מחדש

בשיתוף מפעל הפיס, בשיתוף מפעל הפיס

2.6.2020 / 15:08

מוזיאון תל אביב לאומנות, שנאלץ בשל הקורונה לעצור את תערוכת האמן שיצירותיו המרתקות נמכרו במאות מיליוני דולרים, חזר לפעילות ובחסות מפעל הפיס, הצוותים הרפואיים בישראל יכולים להיכנס בחינם בין ה-3 ל-11 ביוני. צפו בווידיאו מתוך התערוכה

צילום: עידו שחם עריכה: דפי מקל

ב-8 במרץ נפתחה במוזיאון תל אביב לאומנות התערוכה המדוברת של האמן הבינלאומי ג'ף קונס, "ערך מוחלט". ב-12 במרץ, היא נאלצה להיסגר בפתאומיות. הקורונה שינתה את התכניות של כולם, אבל כעת, בשעה טובה, הניילונים הוסרו והתערוכה שוב עומדת ופתוחה לקהל הרחב.

פסליו של קונס נמכרו לאורך השנים במאות מיליוני דולרים ומוצגים ברחבי העולם וכעת, גם בישראל. אחד משיאי התערוכה בתל אביב הוא פסל ה-Balloon Dog ולצדו מוצגות עוד שלל יצירות מרתקות של האמן האמריקאי.

התערוכה במוזיאון תל אביב לאומנות מתקיימת בתמיכת מפעל הפיס, שמנצל את ההזדמנות להצדיע לצוותים הרפואיים בישראל על חודשים של מאבק עיקש בקורונה. בחסות מפעל הפיס, כל הצוותים הרפואיים במדינה יכולים להיכנס בחינם למוזיאון בין ה-3 ל-11 ביוני וליהנות מכל החוויות שבו, כולל התערוכה של קונס. בנוסף, למנויי מפעל הפיס ניתנת הטבה מיוחדת - כניסה למוזיאון תל אביב לאומנות ב-10 שקלים בלבד.

טניה כהן-עוזיאלי, מנכ"לית מוזיאון ת"א לאומנות, אמרה: "אנחנו רואים במפעל הפיס שותפים פעילים במסע המרתק הזה של ג'ף קונס והקהל הרחב ובמפגש הזה. אנחנו נרגשים לקראת הפתיחה המחודשת. זו חוויה שהיא גם הנאה, גם הזמנה לחשיבה וגם קצת בריחה מהמציאות שלנו".

אביגדור יצחקי, יו"ר דירקטוריון מפעל הפיס, סיפר: "הספקנו לעשות כמה דברים במלחמה בקורונה עבור האזרחים במדינת ישראל. סייענו לרשויות המקומיות בעזרה לאוכלוסיות החלשות, לקשישים ולמוגבלים. בנוסף, סייענו ל-26 בתי החולים לפתוח מחלקות קורונה. היום הן בסטנד-ביי, מוכנות תוך פחות מ-24 שעות להפוך בחזרה למחלקות קורונה. סייענו גם למד"א להעביר את המיון מבית החולים לבית ובכך לחסוך הרבה מאוד אנשים שיגיעו למיון. כמובן שפיתחנו כל מיני אפשרויות כדי לוודא איך יוצאים מהקורונה, באומנות, בתרבות. אנחנו הולכים לעשות בקיץ הזה אירועי פיס שלא נראו מעולם במדינה, כדי שאנשים יחזרו בחזרה לשגרה ויהיו שמחים. בסופו של דבר כולנו רוצים להיות שמחים".

לעמוד ההטבות של מנוי פיס פלוס

מועצת הפיס לתרבות ולאמנות תומכת ומסייעת ליוצרים ואמנים ומעודדת יצירה אמנותית המונגשת לקהלים וקבוצות שונות ומגוונות.
תכנית מועצת הפיס לתרבות ואמנות דינמית ומשתנה, ומאפשרת למגוון רחב ביותר של אמנים להביע את עצמם ולצמוח בתחומי:
אמנויות הבמה אמנות ועיצוב ספרות קולנוע טלוויזיה וניו מדיה ואמנות בקהילה
מפעל הפיס פועל למען קידום התרבות והאמנות בישראל. בואו להכיר >>

בשיתוף מפעל הפיס, בשיתוף מפעל הפיס
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ף קונס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully